nedjelja, 15. svibnja 2016.

JEL ZA OTO RANO JE
DA MI TOLIKO NEDOSTAJE
(zbrka pisama šta oto nisu,
jerbo su pisane u bisu. 
U BISu nisu.
Ona je pokojna.)


... ranojutropolašes svakog dana putuje
moja Milena ...
zube, nokte, uši ne pokazuje
prči je higijena ...

ranojutropolašes svakog dana putuje
moja Milena
oči su joj pune krmelja
kako li se preziva ... pa biće
u Babiće ... moja Milena ...

miriše na kokoše
pečene u Konzuma
ne salazi mi iz uma
moja Milena.
Milena regeracijo moja
da smo se ranije sreli ...

... ruke ne pokazuje
jerbo da šporko je
pa će i maćat ...
počinjen je svaćat ...

... toliko toga nas dijeli ...
a Ajduk je još bjeli
inaNj su sili
bidni šta nisu bili ... Bili.
Miliena generacijo.
Milena regeneracijo.
Deklinacijo i konjugacijo.
Kobilicilizacijo.


KAO PRAVA LJUBAVNA
Šuti.
Pogled mi se muti
od tolikog govora Ti tijela.
Šuti.
Uz mene si cijela.
Drhti Ti se.


BREZOBRAZNA
Ma nu! Nu Te!

Brezobrazne!
Nedaš mi uTe.
Kuš mi gore kazne ...
jerbo Te volin ... najvolin u Tebi bit
ma jebeš Split i cili Svit ...
najvolin u Tebi bit ...
NajvolinTe
brezobrazna ...
aj zadrti još jenom
bidni ženom
aj još jenom protrni
i opet da ne smrdi prni.
Brezobraznice.
Ti moš mi i u lice.


https://www.youtube.com/watch?v=dygJcujNcs8

EROTSKA
Samo mi pokaži taj Tvoj mali prst.
Neman.
Spreman.
Ogroman i čvrst.
I Tvoj.
Sav znoj.
Krevet ćemo pretvoriti u vodeni
puteni.

... e da mi je
materine punjene bamije
da živa je
reka bi Jon ... jeeeeeee!
mamijeeee!
kaćeš punit bamijeeee ...
starospliski nedelikates.
... a juga i bure tuku
nedaju u sigurnu luku
štaTije najranije ...

... punat po punat
brod cruiser po brod
pišen ka na trešete svaki bod
ubod
uplov
na Turizan počimljen lov
eto šta mi je.
Po cilon tilu.



Aj sa zalipi.
Kako smo lipi.
Nazid.
Plača.
Neka plaća
Dioklecijana palača.
One wiev oli look
Aj! Guštaj Facebook.

Čupajuč s kokoše perje
"Ne itaj prid prajce biserje"
govorila mi Ona. Mamije.
Šta nikad ni prešla prag džamije,
nikad Jon noge put sinagoge,
a virovala unešta je.
Mamije.

Crkve?
Uzmi malo karote. Oš morebit i mrkve?


A nebon piču balkoni
perguli šta i smo zvali
teški gusti armirani
letu zamalo pali
muču i letu ništa ne govoru
rano in u zoru
poslin će.


JEŠKA
Ovo nekTi je ješka
pismon davno san Te peška
oću ponovit.
Nježno. Književno.I oto znan.
Ka šta se na Baćaman bačvican.
Svako lito.
Doš nared.

https://www.youtube.com/watch?v=EtTQDIi9m_A

TEK
sve u meni smrzni
tek pogledom me okrzni
tek
prstom malim dotakni moj mali
dahom mi dušu daj koja nestaje
nedostaje
tek
vrati
vrijeme je
visibabe i sunovrati
na Tebe mirišu
tek zrak
pun Te prepun Te cijeli zrak
kisikom biti prestaje
eliksir jak
tek postaje
nogom uz nogu
list uz list
uzeću paletu i neizbježan mi kist
ili Triglavom biti a Ti
tek
moj runolist
draga
na leđa mi se leđima nasloni
tražimo zvijezde padalice
orhideje ljubičice
il' sunovratimo pogled na ulice
pogled u misli
tek je dvanaest sati
tek



SPLISKI HAIKU
Zadah uzdah tijelu Ti.
Sad ne budi glupa.
Ipak je ovo marjanska klupa.


SPLITSKI FADO ŠTA TO NIJE ALI BIĆE
Prsa Ti se tresu
Sva u urnebesu
Odala si se mesu.
Jecaš u ekstazi
Izlaze svi vrazi
Iz Tebe.
Uzvišena.
Orošena.
Nepreplašena.
Nepotrošena.
Da Ti ništa nedado!?!
Evo ću zapivatTi fado.




... iman novinu:
ne izda san ka oni Domovinu.
Iden se pofalit Slavku i Mirku
da upravo san izda Zbirku.


In memoriam: TIN UJEVIĆ
Dite san Brda nisan sa Toća
Zelenu granu s tugon žuta voća
Uvik san zna napamet.
Tomiću Tomića stinu.
Nama Domovinu.
Falain Tinu.
Šta bija je.
Bar da je još jednu zbirku.

BEBIĆU TOMI
Evo i postiran – tovare Tvoje
Googleom obilazin ka Ti braceron škoje
a čin dođen doma
salatu ću o poma
ka i Ti Toma
s puno kvasine
i bez kukumara.
Kaš se više obrijat
i prikinit se smijat
na sliki svakoj Tvojon koju trevin.
Aj! Smenon se nešprdaj!
I ne pravi se nevin.
Jerbo si kriv.
Baren da si živ.


PROMGOZA ZA DANAS.
( I ZA SUTRA. I ZA IZA SUTRA.)
ZA NAS.
Prominjivo naoblačno. S jugon.
Promgoza je dugoročna.
Dva tri vitra bočna.
Siverna, južna i istočna.
Za sada – ništa sa Zapada.
Da in se Orešković ne dopada.


SPODOBE (poema prolivu)
Spopale me spodobe.
Bidni mi sad drobe
Imaš šta kuvat.
Aj! Guštaj! Provaj šta sačuvat.


Šta veliš? Nisan Te dobro čuja!
Ope će oluja?
DajBože.
Da nas sve profunda.