utorak, 29. ožujka 2016.


... bidno oko, ža mi ga, jer, ka da nije obiklo, ka da nije skoro svakim danom tu, ka da nepase i gušta itajući poglede šta se lipe pa im se teško maket. Uteć moru. Proba ga oko, berlavo kako je i omirisat. More. Zaronit. Moru. Berlavo i bidno mi oko. Aj! Guštaj! Lipi se! Ja ću Sustipanu. Iden vidit lance i katance. Vidit spone ljubavi. Molitvu za ne prikinit je. Za cili život bit zabuljen. Kako reče Amelie. Namisto zaljubljen. Aj! Guštaj oko moje bidno! Pasi! Samo da mi nisi krmeljavo pa da mi sramotu činiš ...

I prikini se itat jarboliman. Šta ti oto znači. U visine? Gledat? Ono ka? Biće. Ipak prikini. Bura je. Lice čuvaj svoje. Da ne prosuziš. Kužiš? Ono ka? Razumiš? Umiš?



... kad san? nekad san! dite bija
priko zimski u optimista sija
cilog me izvukli štracana
ni pominjali nisu Macana
čija san bija dika
a smišna mi nastavnika ...
...pa smo moja sele
radile modele
s Brda dica
brodica
jedrilica
činjenica
natuknica
s Brda dica ...

nikad tija nisan bit
ni u Drvaru
ni u Mornaru
nizakaku paru
al i ta vrimena došla
došla i prošla
a ja se gle čuda
naša ono ka u Labuda
bez truda
omanama







... imena šta činu čuda
nalazu se svuda
ima i vaki
naki
svakaki
smišni
neobišni
sunčani
i kišni ...

... i opeta
svašta mogu
svašta umin
ali vaki zakon
ne razumin
koji zna se
Zabrana za pase !?! 
jerbo takiitaki su oni
iskoristiće svaku in zgodicu
za skočit i potopit brodicu ...


a uvik san volija mole
i mule
tovare, mazge i mule
sitin se prijateja Čule
pokoj mu duši

naša bi lada
sa kilon kruva
špara izlovija
s rižon juva
garant


... sve ima svoju grubju stranu
brod kad nije u moru
kad je ustranu
natleju
popodu
bidni mi i jadni brodu ...
biću ozbiljan kad se dogovorin šnjiman. Za blogirat i ka lipi friž lipog mog grada. O regatama, školama, jidrenju, veslanju, centarbotiranju, uživanju u sili prirode, nenerviranju, o svemu - kad nemam temu