srijeda, 25. svibnja 2016.

... lipimojgrad ...

... pegulanon kaki san
oša mi najdraži komad
u trampu ... 
a stavja mi oku rampu
nisan ga (oko) moga maket
odaNj ...



Antonijo! Antonijo!
što mi nisi zazvonijo i zvonijo!
zazva i nazva! i reka!
sad Te čeka
suza rijeka
Križnog ovog puta radi:



... svašta nešta, svačega nečega ko će mi o svemu tomen držat lekcije ...
Antonio Škorić - vlasnik antiquariata i kolekcije!!!


Ono kad sam bija u Dunde
netražeć od nerca bunde
tek Bogartovske mantile
šta zvali su i baloner




... nađoh ... pari Ganges nepregledna rijeka
nađoh slone šta lete, posude za dec tičijeg mlijeka,
nađoh Františeka nikog čeha
cijelu kovačnicu ispuvatog mjeha
kovačkog.
Trofeja i noža - lovačkog




... žigice, šuferine, fajercage, očale,
srebrne toke male,
brokve od porculana, čikare
umjetnika dila
kus namještaja od tri dila
lustere, abažure, ručne ure
portrete i njiove razbarušene vrizure ...




... atresu van Njegovu nikad neću odat
jerbo svi bi nahrlili - moga bi sve prodat
šta ću unda ja blogirat ...




... unda me nešto u dušu taklo
(bolje u dušu nega u takujin - stara moja ne kineska)
oša san vanka da kroz caklo
učinin litre i slike šta su fotografije
igra se sa svitlošću ... šta mi je?


ne bi ja bija ja da nisan učinija par selfija




Preslice posrid ulice
avant garde
oj Tomiću Beba Barde
Broketa da mu (Dundi) Dundo dođe
oni iz Ajduka ne oni iz Garde ...




Porculana od lana
ima i od konoplje
starorimsko koplje
artefakti i souveniri
vrije, vrije, ispod svega još viri ...


... i pitare i ormare
tintarnice vrlo stare
za male novce i manje pare
jerbo čovik piše memoare
pa da nebi došlo do zastare ...








stare čikopelnice:
"Pozdrav od iz Delnice"







... po ugledu na kafiće
meće i na stoliće
za uz piće,
foje ...
naša san i moje!




... signali u noći
kad će mi doći
iz četeresdruge su ...
ratni i poratni
sunovratni ...











nika nisan tolko jia
tolko pija
tolko sidija
tolko mučija
negovorija
Ja!