petak, 3. lipnja 2016.

Hodam Gradu
(Oda Gradu)


... neka Te još
ne diži se


ne ranorani
znam da Ti nedostaju padobrani


da grebu
po ovom lijepom nebu


a i zmajevi koji lete
ponekad bar da Te se sjete ...
gondole zracne i zicare
sve za kune, eure, dolare ...
tovare tovare


Hodam Tebi Grade
prvace i estrade


i športa asu
romantike Ti masu
sunce nudi
koriste to ljudi
veseo i radi toga budi
poludi, u violu gudi
prigodu i prajcu i gudi
ponudi/probudi


veliš mi da nedostaju Ti oni
panoramski baloni ...
ako možeš i svu svoju
a ne samo moju
dušu


giru do jednu, srdelu il' skušu
brzinom zvuka galeba što leti
ponudi/ponekad se sjeti ...


daj se!
neprodaj se!

Oda je ovo što se pretvara u Odiseju
jer raste
nevidim joj kraja
Grade moj istinita sjaja


tako je - otkri se ... pokaži
dosta nam je svih onih laži
Suncu što Te grije
koje Ti se smije


koje Te golica ...
dosta nam je praznih za bebe kolica


bijeloj kugi nogu
nijedna da ne ostanu u izlogu


kamo li na lageru
dozvoli Grade bageru
da Te ruje
cijeloga prekopa
dati € rekla je Europa


ako kosti pokažeš


Microsoftovom bojom
(mi mislismo Tvojom i mojom)


onom lijepom svjetloplavom


misliš li svojom glavom ...
šta Te to tjera, pritišce
zašto treperi Ti lišce


da Te ne muce stabla i njihovi godovi ...
da Te ne muce svi ti pusti brodovi ...


Microsoft boje nebeski svodovi


borov prelac po cempresu


ili samo nek se tresu


nek se prelijevaju
od dosade zijevaju


nosec nam pismo u boci
Grade ti Tvoji "oci"