ponedjeljak, 12. rujna 2016.

evo je i oto vrime došlo ... za prikinit nerad, a uvod otom prikidanju neka budu u međuvrimenu nastale fotografije odnosno GIFovi, odnosno tek dil nji:

nui!
šesni, lipi, svašta umu,
u sve se razumu,
mantel buvel, gumu,
stator, rotor,
motor,
peškafondo, vršu
sve probleme kršu ...
Zapadnon do Acija
oko san bacija
bolje bi bilo tunju da san

znan i oto: razmišljat
pisme ka smišljat
saće jedna šta nije lipa

... na umoru
ja ću k moru
pepel razastrt
izabraću rt

i tad jedno ćemo bit
i tad biću modar
more i ja, ja i Split
lipi moj Grad i lipi mi odar
ko bi reka
umriću ...




umriću ostarit
šta brez mene će Split

bit
bidan
ža mi ga dođe
kako će brez mene sve ove vođe
oćel imat koga vodit
svi brodi ovi
oćel imat koga brodit
umriću ostarit




... eto ...
oto smo bili
elegija
i ja
e
legija ...