srijeda, 23. ožujka 2016.









... nebih ja bija ja kad ne bih ja nepravilno, preobilno, namjeron nenamjeron, stilon ono svojin ka, malo porazmisli, pa me razumi, što na drumi to na umi ... prošeta. Bura me orkanska ol jugo dozivalo. Uvik i mišan. U onu malu, iz sve po 8. Plastičnu, plastike černobilske zasigur, jer ko oto može dotrat, pritrat, napravit, napripravit, ma i cili brod a da svi zaradu, da se oparu. Ne nisan odavno jia poparu. Starog kruva, falša juve, puno papra. Evo otra. Nu:

moj HOMMAGE STANISLAVU BAVČEVIĆU

Galebi Tvoji Stane

ane broji dane
lipi moj i šesni mi Stane
i dalje
prolazu
ka i naši šta su
a i jesmo i guštali
u raspre se upuštali
ka ono

da si ovod sada
bili se sića
šta si mi priča
o Motiki i motiki
o proživljajima
o Kristu
o Škveru amortizeru
trkaču
pomagaču
aj sićanju Tvomen šlagvort daču
Splitu razaraču 



sićaš se Stane
sunce na zalazu
Zvone i Ti na izlazu
ja sa strane
misli puštajuć
guštajuć
u jaslicama Tvojin
škverskim otpacima skrojenim 


"Jaslice"
reka san Ti koliko mi draga modra
reka si mi moga bi do odra
cila
bila
da je
mislija san na jaslice
zna si huncut nakeljilo Ti se lice
Stanislave lave

 i tadašnja sretna škverska lica
i Bože me prosti za Isusa dizalica
a nas tri ka dica
smijemo se
nedajući bolesti da nam dan pokvari
stari
lave Stanislave
koliko put sam Ti reka




"Muke Isusove"
 pa kad san Te tija blogirat
aj nemoj kurcu svirat
nećemo tako starit
iman nešto za danas svarit
uvarit nek blišći
nek tribaju očale
svarit privarit inicijale
slavonskog broda
baš je zgoda
Stanislave lave
nu Ti lipe glave
onda

link šta san Ti obeća
da vidiš kako oni dišu
šta pišu 
da ubiješ vrime
http://www.slobodnadalmacija.hr/dalmacija/split/clanak/id/15307/umjetnik-o-celika-tuman-je-dobija-bika-a-mesicu-je-isa-sampjer
 znan da bi sad mi reka
aj prikini balit
ajmo zapalit
i zapalili bi
mučeć
uvik sideć
i naladno
i znali bi ćipo 
da nan je lipo 

i baš mi drago da san te slika
i baš mi drago da blogirana Ti i motika
i baš mi drago šta Te ne zaboravjan
samo mi ža šta si umra
šta Te više, skoro svaki dan ne pozdravjan
Stanislave lave
a nu Ti glave 

ajmo se posla uvatit
pjeskarit i štagod svarit
Stane
lipi moj
kad dojden Ti Gori 
 aj
kuntentaj
križnon putu našen
nije kraj
platija san misu za Te
aj
guštaj
galebe puštaj
znaš da ja na Te think
pa Ti evo još i ovi link:
http://www.artizana.hr/skverski_kipar.html

"Križni put"