četvrtak, 31. ožujka 2016.

... nije ono da se mora, al kakoš o bilo čeme ako se ne uvatiš dvora. Ne zamaka, trapula, bila luka i kapula. Ne dvoraca, tvoraca i trbujozboraca. Dvorišta. S moje točke gledišta. Prvi mi i najdraži iz više razloga bija mi dvor oko kuće, dakuće!?! Po za njime oni u Dosudu, ono kad san išta u „Titove mornare“. Glumit. Za glumce bit. Najbolji recitator SR Hrvatske doša među njizi. Ja. Pokojnima Želi Vičeviću, Marku Braliću, Milovanu Alaču, Savi Komnenoviću, Franku Strmotiću, šta i se rado sitim. Fasciniran, dite, njiovim znanjem, umijećem ... Marko, šta je nas dicu vodija, brko smišni, uvik nan se brčija prija nego ćemo počet. Tek kad sam naresta zna san da se ima i razloga brčit. 

Metija bi Marko obe ruke dlanovima stolu, zametija bi se namisto tereton stolon takorekuć i unda, bi se snagon mišića a nisi ji moga ni vidit diga nogama u ariju. Mirno i vodoravno. Okomito nije zna rišit. Ka u svaku križaljku.

... mostarsko gostovanje Kazališta i Biuk, oni lipi, šta ga Sando zovu od lipoga Sandokana. Sriće na vriće. Ono, ka ... mi dica igrali na poker. Oteja nan sve gazete. Oteja i namisto, po dičinjen običaju da nan vrati većin dilon - obuja se. Kupija si najskuplje postole u Mostaru. Tada cilon. Ni livon ni desnon. Zapadnon i istočnon ........ 




Tek u Šibeniku saznah koji je naš inspicijent. Ka ja ono miga, mava, obrve diza nikin curicaman u loži priko puta moje. Nji tri, četiri, pet, šest se zdiglo zdiglo i da će me naprokidat jer di to ima da će in splićo u cure dirat.






... pametan kaki san u po "Kapetan John Peoplefox"a ja u panici: "Mišo tuku me! Upomoć!" ... mislim i danas da bi bar bubrig ostavija Šibeniku da se nisan tako snaša ... pripa ... Mišo me čuje. Neabadava. Ono ka ...



Tri volta nikad za me nisu bila tri volta. Uvik su bila "Tri volta" jerbo zamislite dičinju fascinaciju, muškića nas, s kurbama šta se prostitutke zovu. Javna tajna. Kuš? Diš? Na tripice. Utrivolta! A i je bilo lipo ...