nedjelja, 3. travnja 2016.

Plava i sve njene nijanse ... nema šanse, romanse, men' ka kan'se jerbo, napisat bi ti moga pismu ... Lipi moj grade. Grade. Ka ono ... nebi suTebon ni na kavu sija ... a misečina sija, puna bureka tepsija, nuTe. Iđen uTe:







Uvik kad kažen uvik sitin se one od "Bila botuna" šta ide " ... uvik san bija pametan momak ...", jerbo san ja bija nepametan momak, i nisan oto više. Sad sam samo nepametan čovik. Baltička secesija veli mi ovi šta u Njoj živi lipoj i prekrasnoj, ali ... šta ću kad san takiitaki: puštiš me u dvor ja oću u kuću - daš mi prst, ja oću i 100€ ... mater mu nećemo pometat, ne bi Ona oto. A ja sigur da bi. Ipak zafalan i na ovoliko blogiran "baltičku secesiju" nepostojeći stil po Googleu. Da su i baltičke zemlje živjele u secesiji vidljivo je. Ali da su razvile svoj, specifičan, samo svoj arhitektonski stil nije baš. Aj, pitaću ove moje šta volu pase i mačke. I one iz Njemačke. 



 






Uvik kad kažen Njemačke sitin se Karin šta je bila ujca mi ka ono cura, jerbo ne samo šta su se vatali cilo lito, a i u dogovoru šNjimen lito produžili i na deseti, nega luda kaka je tila se udat. Bidni mi ujac, biće bija dobar, daprostite, ispripada se. A kad se sitin Njegova straja ... sitin se priče o tomen kako je sija prvi put na motor. 
... Ono 60e, sombrero, gitara, nalijonke, on već ka faca, Bihać. Greba i ogreba se zađir i oša dalje nega je tija. Ka slučajno okokuće.nakon ono dvatri đira, ka, da ga svi vidu, krenija da će vratit motor bidan cili ponosan nase. Vratiš ku ... nezna ga ugasit, panika, produži, nezna u panici se vratit po upustva, ili zna a glumi, nije mu ni danas jasno, i onda kuš i kakoš nego okokuće dok se gorivo ne potroši. Do 22.37. Srića bilo lito ........