četvrtak, 21. travnja 2016.

SNOGENANOGU

Kolikon god mogu
ja s noge na nogu
pa Gradon
ne kradon


...otimice, prsimice
uzabrdo, nizbrdice
pasiman, mačkaman,
kruvaman i salamaman...


Marinaman i Anaman,
palmaman i bananaman,
tripicaman da mi je
pa i posrid Sudamje
štamije damije ...







Rađe volton
neg Travolton
rađe kalon
nega budalon
rađe Geton
nega svjeton



... a i jesan se uvatija rađe
rađe da se uvatin rađe ...











Kako san ka bidna skuša
u Muzej ka u mrižu uša ...
čin suze obrišen
omanama van napišen ...




... ža mi
ne mogu
evo ji još teku
pritvaraju se u rjeku
... ža mi
ne mogu
otra dalje 
snogenanogu



... znan da stršin
pa di svršin ...
šta ću doma
manistra i šalša od poma
(pa neće od balancana)
i tako svakog dana
17og u misecu ...





Podrumi šta nisu vinski
i lipi oni barjaci kninski
... kako se sve što vaja
brzo u zaborav uvaja.
Nečoviku lako
nama svakako.
I vako i nako.







A moj sveti Duje
neće ni da čuje.
Okolišu!
U trlišu!
Bar daje ...
pa dok traje.
Bile bi to fraje!!!











Snoge san nanogu
i više nemogu.
Ostavjan šta snage
za druge mi dane drage
pogotovu sutra
pa prikosutra
i unda još izaprikosutra
pa prija nedije
guštat
zmajove puštat ...
Papirnate.
Znate?






Turizam Mu doša.
I neka je.
Puštan in ga.
Lipi moj Grad.