utorak, 26. travnja 2016.

Treći dan braka

ovaj post nije dovršen 
molim gospođu AnuMariju ili muža Joj da mi se jave kako bi zajedno završili ovaj post. Uz ispriku što zaboravih a i ne snimih ime Sritnika AnaMarije a i još zbog nečega - molim nazovite me na mob. 095 907 5815 ili mi se javite mailom na adresu: amir9sakic@gmail.com


Ka na svit da su sami, brez obzira na sve nas, na svi nas miljun šta smo in se divili, šta smo u njiovoj lipoti i jubavi guštali ... ka na svit da su sami.



Ka da nisu u oti metaritrisetisedan su metaritrisetitri sabili, nabili, zgusnili, stisli i pritisli, toliko jubavi i lipote ... ka da nisu oto njiova posla ... ka da nije ovo njiov za dicu in uspomen. Uspomenar. Da se ne zaudobi kad budu imali 79 a pogotovu 99 kakiikaki su nekad bili. Na spliskoj Rivi 26.04.2016. Trećeg dana in braka. 


































































































































Na pri kraju je cili Grad šNjiman kvadrilju zabala.
Šta se tako volu, šta su tako lipi, da in baš fala.
Grad in veli:
Zdravi bili! I bili veseli!



















... i baš se ono ... ljubu
sekundu ne gubu ...
ništa ne glumu, ništa takvega ne činu.
Vidin in u očiman zalazak sunca, misečinu ...
I skužija san Njegovu taktiku !
Uvatija Je AnaMariju garant na romantiku !!!
Ka ono ... "ja san student na ovomen fakultetu
moš mi namazat, na kruva malo, paštetu ..."



































https://www.youtube.com/watch?v=lNJJ0aMS-H8