nedjelja, 8. svibnja 2016.

Google i ja - kumpanija
Nije varka optička
(ili ti Turistička)
(ili Za jednu pismu 1993 litra)


... dakuće u ovu uru
Ti krmeljavo, neumiveno Ti lice
i kale šta reču in danas ulice,
ne zvonu baš budilice ...
po Te ide na kavu
Grade.


A sumrakom i u cik zore
Google i ja, čempresi i more

baš se lipo družimo
svi se kužimo
razumijemo svaki mot.
LipimojGrad i lipiMojživot.


Ranojutropolašes
finija je urnebes
šta činilo ga noć cilu.
I oti Ti Turizam opet trče.
A nutrina cila Ti drče

Grade. 


Grade. Na sve strane
Apartmane.

Neka ji.
I oti Ti Turizam kurba
da more li cinije

da bi On jeptinije
da može li ponit ovu vetu kruva

da može li mu se u bocun usut od ručka juva ...
barufe ...
a na dane ji tartufe

dok Ti druga pola komtejnere kopa.

Turizam Te spopa.

Trčte prid matičara. Prid popa.


Jebe Te Turizam!
I sva van dica bila zdrava.
Muška. Prava!
Nu! Nu Te!

Etomen i mene uTe!


Jebe Te Turizam!
I svaki kojigod oće izam!
Komunizam i fašizam.
SDPHDZHSLSHSPizam.

Nije Bogu fala bar rasizam.


Aj! Guštaj!
I za nakraj znaj

Neka mi Te. Lipi moj Grade.